2011. január 30., vasárnap

végsőállomás

Félek...Hogy nélküle kell leélnem az életem hátralevő részét...kitudja.lehet hogy holnap elüt egy kocsi..(mindig ezzel a kocsis példával jövök.de szerintem sokan ezzel példálóznak)És nem láthatom soha többé..Szívem nem tud elszakadni tőle..nem megy..próbáltam..de hiába...
Nem mondja a szemembe hogy nem szeret..De azt se mondja hogy szeret...akkor minek??? tartozzak valamelyikbe...vagy csak én a selejtbe tartozok? miért játszadozik velem az akit szeretek...úgy érzem hogy leszar..Nem érdekli hogy mi van velem...még egy üzenetet se érdemlek hogy na mizus veled? már nagyon hiányzol..:(..áá nem hova képzeltem???? és írtam neki egy ilyesmi üzit...de nemis válaszoltrá .SEMMIT...lehet kitörölte...Lehet hogy szakítani fog..de akkor mi lesz velem???? mondja meg valaki...De mindenki azt mondja hogy jajj ne törődj vele,lesz jobb is..Könnyű mondaniuk...Nem értik mit érzek..
Annyira szar...összevissza csúszkál a hangulati állapotom..Mondhatni megbetegített Ő...
De térjünk egy vidámabb témára..Ami nem tudom mi lesz XD ŐőŐőŐ hát ami most jutott az eszembe az se valami túlságosan vidám téma...de azért az előbbinél jobb: Holnap úszás-.- méghozzá első KÉT óra...milyen szar már..semmi kedvem hozzá.főleg hogy úszni se tudok...Tök gáz tudom...sok dolog van amit nem tudok:Úszni,Biciklizni,meg korizni se tudok nagyon x"D ilyen szerencsétlen hogy lehetek..egy normális ember ezekből legalább kettőt megtud csinálni de én nem ..erre csak azt mondom BÉNA vagyok...hát ez van..talán majd sikerül 50 éves koromra elsajátítani ezeket a dolgokat:DDD 

De várom már hogy nyár legyen. Ugyanis az a terv hogy csináltatok egy száj pc-t^^ Jó lessz(=
Nah nem untatom tovább azt a pár embert tovább akik olvassák ezt..
Nah legyen szép napotok.Puszedliii.*.*
Na hallgassátok ezt és viduljatok rajta.Cső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése