2011. január 10., hétfő

Egy újabb uncsi hét.Jó dolgokkal meg rosszakkal egyaránt

Ez a hét is elkezdődött:) Amiben megszokott jelenség lesz a tanulás-.-' sajnos=S de hát az is kell (néha) :P xD
Olyan dolgokat is tanítanak amik nem kellenek az élethez ..az ilyen különböző számítások...minek? Majd attól fog függeni az életem..?Vagy megoldom helyesen a cuccot vagy sem.és akkor lelőnek? jó akkor oks  ha ez miatt tanítják ennyire ezeket a dolgokat:D próbálják menteni az életünket XD de hát nem.. 
Persze az új érdekes dolgok felfedezése jó.Új információkhoz jutni amik még talán érdekelnek is.
 Hát a mai Első két óra huhh nem volt egy élmény:/ fárasztó volt számomra..
Az utána levő órák elég jók voltak,mivel szereztem egypár jó jegyet =) ami eléggé meglepett mert azt hittem egyes lett..de nem(= ez a lényeg^^  
Végre haza jutottam.De az annyira idegesítő tényező volt hogy beszart a mobil töltőm-.-" mondom "SZUPER"de egy kis szenvedés után sikerült venni egyet Laci jóvoltából^^ utólag is köszi Laci:) (fontos tudnivaló: Laci a nővérem barátja) Estefelé taliztam a barátommal=) jó volt^^(L) És egypár óra elteltével itt ülök a gép előtt  és pötyögök nektek minden okosságot X") Na kb mára ennyi.Holnap is jövök .Nincs menekvés(= és aztán jók legyetek már amennyire lehetséges;) Sziasztok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése