2011. január 9., vasárnap

Kezdés(=

Azért kezdtem el blogot írni ,mert így a gondolataimat mások is láthatják.És ha valami történik velem megoszthatom veletek.Vagy ha valami rossz dolog történik velem akkor jóérzés kiírni magamból és akkor nem lesz annyira szar..Már eléggé sok blogom volt csak mindig abba hagytam az írásukat:/ részben azért mert azokban az idő szakjaimban nem nagyon történt velem semmi érdekes.De mostanában azért vannak események=) Jók is rosszak is..De ez így van rendjén.Remélem sokan fogják látogatni a blogom^^ habár nem hiszem X) na mind1 majd kiderül hogy ki kíváncsi rám és a gondolataimra:) De most nem sok ember jut az eszembe akik esetleg olvasnák :/ Hát majd még kiderül mi lesz(: na egyenlőre ennyi..Sziasztok^^

4 megjegyzés:

  1. Háhá:) Én vagyok az első:) Most örülök magamnak. Figyi húgi,ne hagyd abba hamar,folytasd csak:) Ha nem történik semmi izgi az életedben akkor nem kell írni,nem az a megoldás,hogy többet nem blogolsz. Hidd el,én már csak tudom:) Örülök,hogy még egy blogger nemzedék jelentkezik a családban. Csak így tovább,én szurkolok!

    VálaszTörlés
  2. Nemtom hool lehet megnézni h hanyadik vagyok de talán 2.:)csőőő

    VálaszTörlés
  3. Adél köszi szépen^^ nem fogom abba hagyni=)

    VálaszTörlés
  4. Bea 2.vagy X) köszi hogy komiztál na csőő=D

    VálaszTörlés