2011. június 12., vasárnap

Summer Time: $$:))

Itt a vakáció^^. erre vártam már szeptemberben :DDD
Megint eltelt egy év:). Új suliban új embereket ismertem meg:) vannak akik szimpik de vannak akik nem :).de ez így megy nálam:D. Nyárra  különösebben nincsen még tervem:) de már eligérkesztem pár helyre:D megyünk fürödni majd a csajokkal:) zsííír lesz:) meg akkor még koncik is lesznek remélhetőleg*-* Ott leszek senki se állíthat meg:D Jah meg BFF-emel:P hülyülés ezerrel:) így suli közben nem tudtam vele annyit talizni sajnos:/ de most itt a nyár:) Megint visszatérnek a régi szép idők:).És Bea ! még annyit hogy csak így tovább:) büszke vagyok rád:) írd le a véleményed és szard le    hogy beléd kötnek:PP. Nagyon igazad van:) Ha ők meg nem látják be az igazad hát az ő bajuk:) A belső a legfontosabb ezt ne feledd soha:).
Remélem az idei nyáron már nem lesz annyira sok unatkozás mint tavaj:) mert akkor én nem tudom mit csinálok::D:D. nah mára ennyi:) 


Mindenkinek Kellemes Nyarat kívánok!!*-*   Vakáció!:) jeeaah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése